برنامه یکشنبه های حقوق عضویت در باشگاه مشتریان 10 فروردین 1403
ناشر نمونه سال‌های 1393 و 1394 و 1397 جمهوری اسلامی ایران
عضویت در باشگاه مشتریان مجد

مجمع علمی و فرهنگی مجد

مجد مؤسسه ای پژوهشی و انتشاراتی است که توسط دکتر سید عباس حسینی نیک در سال 1369 تأسیس گردیده و مدیریت آن بر عهده وی می باشد. 

بخش های زیر مجموعه مجد:

انتشارات مجد / انتشارات امجد / ماهنامه حقوقی مجد / فصلنامه نظریه های حقوقی/ دفتر مطالعات و آموزش های حقوقی / کتابفروشی مرکزی / کتاب الکترونیکی مجد / دفتر حمایت از حقوق تألیف و نشر

  • انتشارات مجد از سال 1369 آغاز به کار کرده و تاکنون بیش از 1600 عنوان کتاب علمی حقوقی با تعداد بیش از دو میلیون و پانصد هزار نسخه منتشر نموده است. انتشارات مجد در سال های 1393 و 1394 و 1397 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناشر نمونه سال جمهوری اسلامی ایران انتخاب گردید.
  • انتشارات امجد از سال 1395 تاکنون بیش از صد عنوان کتاب در حوزه حقوق منتشر کرده است.
  • ماهنامه حقوقی مجد از سال 1384 تاکنون هر ماه به طور منظم منتشر می شود.
  • فصلنامه نظریه های حقوقی از سال 1399 با هدف انتشار نظریه ها و تئوری های جدید حقوقی منتشر می گردد.
  • دفتر مطالعات و آموزش های حقوقی از سال 1386 فعالیت های پژوهشی حقوقی و از سال 1399 فعالیت های آموزشی خود را آغاز کرده است.

در بخش مطالعات و پژوهش های حقوقی بیش از دویست و پنجاه طرح پژوهشی ارائه گردیده و در قالب کتاب یا مقاله منتشر شده است.

بخش آموزش های حقوقی با استفاده از امکانات مناسب برای کلاس های حضوری در سالن همایش های مجد و همچنین آموزش های الکترونیکی با استفاده از پلتفرم اختصاصی وبینار در سه حوزه کارگاه های تخصصی، دوره های علمی و آموزش های عمومی فعالیت داشته و در حد مطلوبی مورد استقبال قرار گرفته است.

  • کتابفروشی تخصصی مجد با عرضه آثار علمی حقوقی دارای سابقه سی ساله است. بسیاری از حقوقدانان از گذشته تا حال، مشتری این کتابفروشی بوده و هنوز پاتوق اهل حقوق است. محل کتابفروشی در ساختمان مرکزی مجد واقع در میدان انقلاب، تقاطع خیابان منیری جاوید و شهدای ژاندارمری می باشد.

کلیه آثار موجود در کتابفروشی، از طریق سایت فروشگاهی مجد www.majdpub.ir نیز عرضه می گردد.

  • کتاب های الکترونیکی مجد با پلتفرم اختصاصی این انتشارات تولید و عرضه می گردد. این ابتکار منحصر به فرد بوده و دارای سابقه در مؤسسات انتشاراتی دیگر نیست. این کتاب ها با قیمت نصف قیمت کتاب های چاپی از طریق سایت فعالیت های تخصصی مجد www.majdpub.com عرضه می شود.

در این سایت علاوه بر کتاب های الکترونیکی، برای نخستین بار، بخشی از کتاب های مجد و امجد نیز به صورت چاپی عرضه می گردد. منظور از بخشی از کتاب، صفحاتی است که مشتریان از یک یا چند کتاب نیاز دارند و لازم نیست اصل کتاب ها را خریداری کنند. 

  • دفتر حمایت از حقوق نشر به خدمات مشاوره و آموزش حقوق مالکیت فکری می پردازد. سایت این دفتر به نشانی www.booklaw.ir در دسترس علاقمندان قرار دارد.
اطلاعیه های مجد

قابل توجه متقاضیان اخذ نمایندگی مجد

شرایط اعطای نمایندگی شرایط پخش کتاب شرایط اعطای نمایندگی مهمترین شرط موفقیت در فعالیت اقتصادی، توسعه سطح تماس...



اخبار حقوقی

پلیس فتا: در اماکن عمومی از اتصال به وای‌فای ناشناس خودداری کنید

معاون فنی پلیس فتا فراجا: یکی از روش‌های مجرمان سایبری در این حوزه استفاده از ترفند اتصال کاربران...